بهترین کلینیک زیبایی اصفهان | طب سوزنی چینی

طب سوزنی و درمان بیماری ها

طب سوزنی روش‌های تخصصی زیادی دارد که طب سوزنی چینی، طب سوزنی غربی، آریکولارتراپی، الکتراکوپانچر، لیزرآکوپانچر، سگمنت تراپی، طب فشاری و … بعضی از این روش‌ها هستند. متخصصین طب سوزنی با استفاده از روش‌های مختلف سعی می‌کنند عواملی که موجب توقف یا برهم خوردن توازن انرژی چی (chi) در اطراف کانال‌های انرژی بدن شده است را مجددا متعادل کنند و به این وسیله بیماری مورد نظر را درمان کنند یا درد آن ناحیه را برطرف سازند. طب سوزنی همچون تمام روش‌های درمان پزشکی در درمان برخی بیماری‌ها قوی‌تر عمل می‌کند و از کاربرد بالاتری برخوردار است. البته گاهی مواقع امکان تلفیق دو یا چند روش درمانی وجود دارد که این موضوع کاملا بستگی به تبحر متخصص طب سوزنی دارد.

طبق اعلامیه سازمان جهانی بهداشت طب سوزنی برای درمان بیش از ۱۰۰ بیماری کاربرد دارد که از جمله این بیماری‌ها عبارتند از:

• بیماری‌های مغز و اعصاب مانند میگرن، افسردگی، اضطراب و بیخوابی
  • چاقی، لاغری و کم کردن سایز
  • اقدامات پوست و زیبایی مانند جای جوش صورت
  • نازایی و ناباروری
  • کبدچرب، تخمدان پلی کیستیک، روده عصبی و مثانه عصبی
  • فلج سکته مغزی و کوتاهی قد
  • پرخوری عصبی و اعتیاد به سیگار
  • دیسک کمر ، سیاتیک، آرتروز و روماتیسم
  • گرفتگی، دردهای ماهیچه‌ای و آسیب‌های ورزشی
  • لیفت بدن و صورت و ریزش مو

بهترین کلینیک زیبایی اصفهان | طب سوزنی چینی

آیا طب سوزنی چینی عوارض یا دردناکی دارد؟

طب سوزنی تقریبا عوارضی ندارد. درمان طب سوزنی یک روش تعادلی است که بی‌تعادلی بدن را درمان می‌کند و سبب تسکین درد و درمان بیماری ناحیه موردنظر می‌شود. بنابراین اگر درمان با طب‌سوزنی توسط افراد متبحر طب سوزنی انجام شود هیچگونه عوارضی نخواهد داشت. روش درمانی طب سوزنی درد زیادی ندارد. سوزن‌های طب سوزنی بسیار ظریف هستند و باعث ایجاد درد در بیمار نمی‌شود. لازم بذکر است افرادی که از سوزنی ترس دارند می‌تواندد با کمک روش لیزر طب سوزنی به درمان خود بپردازند.

بهترین کلینیک زیبایی اصفهان