انواع دستگاه آر اف فرکشنال | تزریق ژل و بوتاکس اصفهان

آشنایی با انواع دستگاه آر اف فرکشنال

دستگاه های متفاوتی برای انجام آر اف وجود دارد. این دستگاه ها ساخت کشورها و شرکت های مختلف بوده و برای جوان سازی پوست موثر هستند. در ادامه این مطلب از سایت مرکز ژالان، تزریق ژل و بوتاکس اصفهان  شما با انواع دستگاه آر اف فرکشنال آشنا می شوید :

دستگاه آر اف فرکشنال ترمیا :

ضخامت سوزن های دستگاه آر اف ترمیا بسیار کمتر از سایر دستگاه ها می باشد. این باعث بهبود روند بازیابی در این دستگاه می شود. در این دستگاه انرژی به هر سوزن جداگانه منتقل می شود و لیزر همگن اجرا می شود. انرژی لیزر این دستگاه در تمامی طیف های رنگی پوست بسیار بالا و موثر است.

دستگاه آر اف فرکشنال اسکارلت :

این دستگاه فرکانس رادیویی را به عمق 0.5 تا 3.5 میلی متر در لایه های پوست وارد می کند. گرمای مستقیم در اپیدرم و درم ایجاد می شود. استفاده از دستگاه اسکارلت بسیار بدون درد بوده و لیزر درمانی در زمان کوتاهی انجام می شود. این نوع دستگاه نتایج رضایت بخشی را برای انواع پوست به ارمغان می آورد. دستگاه اسکارلت گرمایش پایدار پوست ایجاد می کند و برای RF صورت و بدن استفاده می شود. بهترین دما برای استفاده از لیزر این دستگاه 55 تا 60 درجه سانتیگراد می باشد.

دستگاه آر اف فرکشنال ویواسه :

ویواسه یکی از آخرین نسل دستگاه های RF است. درد آن بسیار کم است و در کوتاه مدت نتایج مطلوبی را به همراه دارد. یک مدل از این دستگاه ویواسه 36 نام دارد.این دستگاه دارای 36 سوزن با نوک طلایی است. سوزن ها در عمق لایه های پوست فرو می روند. دستگاه Vivase یکی از کوتاه ترین دوره های بهبودی را دارد. به طوری که در برخی از بیماران یک ساعت پس از آر اف قرمزی و تورم از بین می رود. موتور رباتیک این دستگاه نسبت به سایر دستگاه ها درد کمتری ایجاد کند.

کاربردهای دستگاه آر اف | بهترین کلینیک زیبایی اصفهان

نحوه انجام آر اف فرکشنال چگونه است ؟

دستگاه فرکشنال آر اف با استفاده از فناوری پیشرفته امواج رادیویی، لایه های عمیق تر پوست را گرم می کند. در این روش هیچ آسیبی به اپیدرم و لایه های بالایی پوست وارد نمی شود. گرما باعث انقباض، سفت شدن پوست و تولید کلاژن می شود. پس از درمان، پوست به تدریج شروع به تولید کلاژن می کند.

RF انرژی الکتریکی است. حرارت لایه های پوست با این روش می تواند به 60 درجه سانتیگراد برسد. در این حالت پوست سفت می شود و کلاژن سازی صورت می گیرد. در این روش از سوزن های بسیار ریز روکش شده با طلا استفاده می شود. سوزن فرکشنال به آرامی لایه های پوست را سوراخ می کند و انرژی راحت تر به لایه ها می رسد. عمق نفوذ این سوزن ها کنترل می شود.

کلینیک زیبایی ژالان، تزریق ژل و بوتاکس اصفهان را در اینستاگرام دنبال کنید

مراحل درمان آر اف فرکشنال :

با توجه به اندازه و ناحیه ای که باید درمان شود، آر اف می تواند 20 تا 45 دقیقه طول بکشد. اکثر متخصصان قبل از RF از بی حسی موضعی استفاده می کنند. شرایط پوستی افراد متفاوت است. برخی افراد با 3 یا 4 جلسه درمانی نتیجه خوبی می گیرند. اما در برخی دیگر، جلسات بیشتری مورد نیاز است. قبل از RF، پوست به طور کامل تمیز می شود و پماد بی حس کننده موضعی روی ناحیه درمان گذاشته می شود. بعد از 15 تا 30 دقیقه، ناحیه کاملا بی حس شده و ژل خنک کننده روی صورت یا بدن مالیده می شود. این ژل در طول درمان از پوست محافظت می کند. دسته آر اف روی ناحیه مورد نظر قرار می گیرد و امواج رادیویی به لایه های پوست منتقل می شود.

این روش به طور موثر پوست را سفت می کند. درجه لیزر آر اف فرکشنال با توجه به پوست هر بیمار تعیین می شود و به عمق پوست نفوذ می کند. این روش نیازی به بیهوشی ندارد. فقط کمی احساس گرما وجود دارد. اثرات درمان تا چند ماه ادامه دارد. زیرا پوست شروع به ساخت کلاژن می کند. معمولا این نتایج پس از ۶ ماه به حالت مطلوب خود می رسد. اگر درمان مداوم باشد، نتایج برای مدت طولانی باقی خواهد ماند. در درمان آر اف هر فرد بسته به پوست خود حداقل به ۳ یا ۴ جلسه نیاز دارد. نتایج پس از ۶ ماه درمان مناسب است.

 


مطالب پیشنهادی :

میزان ماندگاری تزریق چربی

آشنایی با آر اف صورت

عوارض بوتاکس صورت