طب سوزنی برای درمان بیماری های گوارشی

درمان بیماری های گوارشی با طب سوزنی:

اگر شما هم دچار مشکلات گوارشی هسیتد و به دنبال روش طب سوزنی برای درمان این مشکل هستید، بهتون پیشنهاد میکنیم این مطب را مطالعه کنید، در پایان با استفاده از لینک های داده شده می توانید از آدرس و ساعات کاری کلینیک زیبایی ژالان برای گرفتن وقت مشاوره و ویزیت استفاده نمایید.

اغلب مردم هر چند وقت یکبار از سوء هاظمه یا دیگر اختلالات گوارش رنج می برند. زمانی که علائم گوارشی مکررا تکرار می شوند، مشکلات بزرگتری را بوجود می آورند که نیاز به درمان خواهند داشت. طب سوزنی و داروهای گیاهی چینی می توانند با تنظیم فشار مری، کاهش اسید معده و متعادل کردن عملکرد اندام های گوارشی، سوزش سردل که منجر به اختلالات دیگر می شوند را درمان کنند.

طب سوزنی چین، یکی از شیوه های درمانی است که سال هاست از سوی سازمان بهداشت جهانی به عنوان یکی از شیوه های اولیه و مطمئن در درمان برخی از بیماری های دستگاه گوارش از قبیل کولیت های عصبی، زخم معده، تهوع و استفراغ ناشی از بارداری، یبوست و اسهال کم نظیر عمل کرده است. در این شیوه درمانی بیماران با گذراندن تنها یک دوره درمانی می توانند به طور کامل با دردها و بیماری های خود در دستگاه گوارشی خداحافظی کنند.

مشکلات شایع گوارش عبارتند از:

سوزش سردل یا رفلاکس معده سندرم روده تحریک پذیر عدم توازن باکتری های روده اختلالات شامل زخم کولیت بیماری کرون سرطان معده التهاب مجاری گوارش سرطان کلون و رکتوم

طب سوزنی در نوع علمی و آکادمیک خود قادر است:

۱- تحرک عصب راگ را کم کرده و در نتیجه تعادل بین سیستم اعصاب خودکار دستگاه گوارش (سمپاتیک و پاراسمپاتیک) ایجاد کند.

۲- ترشح اسید و آنزیم را در دستگاه گوارش کاهش دهد.

۳- با آرام سازی بیمار، از تحریکات عصبی ناخواسته دستگاه گوارش جلوگیری کند . پس با نگاه کردن به این مکانیسم ها پی برده می شود که طب سوزنی در درمان طیف وسیعی از بیماری‌های گوارشی نقش مهمی داشته و به کاهش مصرف داروها و حتی قطع آن ها در بعضی از بیماران منجر خواهد شد.

نحوه عملکرد طب سوزنی در درمان بیماری های گوارشی

در درمان بیماری های گوارشی اکوپانکچریست (متخصص طب سوزنی) با گذاشتن سوزن های بسیار ظریف در مناطق خاصی از بدن، تعادل از دست رفته را به دستگاه گوارش برگرداند و پس از آن با رعایت رژیم غذایی، سلامتی کامل بیمار باز گردد .

البته لازم به ذکر است که تحقیقات مراکز علمی دنیا در چندین دهه اخیر بیشتر بر روی بیماری های  شایع دستگاه گوارش مثل زخم های گوارشی، افزایش اسید معده، رفلکس معده بـه مری، بیماری هـای التهابی روده و سندرم روده تحریک پذیر (IBS) متمرکز بوده است و بنابراین فقط همین موارد از طرف سازمان بهداشت جـهــانـی مـورد تـایـیـد قـرار گـرفـتـه اسـت.

حفظ جوانی دیگر یک رویا نیست،یک انتخاب است

کلینیک زیبایی ژالان با ارائه بهترین و به روز ترین خدمات پوست و مو، در محیطی زیبا و دلنشین پذیرای شما دوستان عزیز میباشد.

برای اطلاع از آدرس و ساعات کاری کلینیک زیبایی ژالان به بخش تماس با ما سایت مراجعه کنید.