فرق ژلیش با کاشت ناخن | بهترین کلینیک زیبایی اصفهان - تزریق ژل و بوتاکس اصفهان

فرق ژلیش با کاشت ناخن

کاشت ناخن

کاشت ناخن یک نوع آرایش و تزیین ناخن می باشد که در آن به چند طریق نوعی از مواد، به شکل ناخن مصنوعی روی ناخن طبیعی فرد با ماندگاری طولانی چسبانده می شود. برای این کار سطح ناخن ها را به وسیله سوهان برقی می تراشند تا جایی كه لایه خیلی نازكی از ناخن باقی بماند. این كار برای این است كه زیر مواد مورد استفاده در كاشت ناخن که قرار است جای ناخن اصلی فرد را بگیرد برجسته نباشد تا طبیعی تر به نظر برسد. هر چه ناخن كاشته شده برجستگی كمتری داشته و به ناخن طبیعی شباهت بیشتری داشته باشد در اصطلاح خوب كاشته شده است. البته یک کاشت خوب علاوه بر داشتن ظرافت و زیبایی باید دوام و استحکام بالایی نیز داشته باشد.

فرق ژلیش با کاشت ناخن

 

  • در کاشت ناخن موادی از جنس پلاستیک یا پودر های فشرده شده روی ناخن شما قرار گرفته و سبب بلندتر و ضخیم تر شدن ناخن می شوند؛ در صورتی که ژلیش همان لاک معمولی بوده که تنها با مواد ژل مانندی استحکام بیشتری گرفته و مستقیما روی ناخن طبیعی اعمال می شود.

 

  • در ژلیش ناخن بر خلاف کاشت ناخن باید از نور لامپ های ال ای دی (LED) یا اشعه ماوراء بنفش برای خشک شدن استفاده کرد.

 

  • هزینه هر کدام در سالن های آرایشی متفاوت است؛ اما کاشت ناخن هزینه ای بیشتر و چیزی نزدیک به دو برابر هزینه مربوط به ژلیش ناخن دارد.

فرق ژلیش با کاشت ناخن | بهترین کلینیک زیبایی اصفهان - تزریق ژل و بوتاکس اصفهان

کلینیک زیبایی ژالان، بهترین کلینیک زیبایی اصفهان را در اینستاگرام دنبال کنید

کاشت ناخن به افرادی که ناخن های بسیار کوتاهی داشته و به دنبال ناخن های بلند تر و ضخیم تر می گردند توصیه می شود. ژلیش ناخن نیز به کسانی که دنبال تزئین و طراحی های مختلف روی ناخن های خود هستند پیشنهاد می شود.


مطالعه بیشتر:

ژلیش ناخن چیست؟

عوامل و علائم ایجاد قارچ در ناخن کاشت شده