بررسی پاکسازی پوست آقایان

پاکسازی پوست آقایان همانند پاکسازی پوست بانوان امری ضروری است. حتی شاید به جرات می توان گفت که پوست آقایان به دلیل فعالیت بیشتر آنها و همچنین میزان رسیدگی کمتر آقایان به پوستشان، مهمتر هم باشد. در این نوشته از سایت مرکز ژالان، کلینیک زیبایی اصفهان قصد داریم به بررسی پاکسازی پوست آقایان بپردازیم.

پاکسازی پوست مردان نیز مانند خانم ها علاوه بر مزیت هایی همچون زیبایی و جوانی بیشتر، می تواند مانع از ایجاد چین و چروک و بیماری های پوستی و حتی خطرناک شود.

بخصوص آقایان که به دلیل عدم توجه کافی، معمولا متوجه مشکلات پوستی خود نمی شوند. معمولا زمانی متوجه این موضوع می شوند که متاسفانه مساله آنها به حالت بغرنج رسیده است. پاکسازی پوست آقایان می تواند به حفظ سلامت پوست، ( نه فقط صرفا جوانی آن و نداشتن چین و چروک) کمک بسزایی کند.

پاکسازی پوست آقایان

این کار ، برای خانم ها و یا برای آقایان، به دلیل اینکه پوست در معرض انواع آلودگی ها قرار می گیرد، و همچنین غدد چربی زیادی در آن فعال هستند، باید به شکل کاملا حرفه ای انجام شود.

پاکسازی در حقیقت یعنی زدودن سلول های مرده پوست، آلودگی ها و چربی ها (لایه برداری) و آبرسانی کافی به پوست! با انجام این کار شادابی و طراوت به پوست برگشته و خونرسانی کافی به سلول های پوست صورت می گیرد.

معمولا چون آقایان به این مسائل زیاد اهمیت نمی دهند، پوست شان زودتر دچار پیری و چین و چروک می شود. مراحل پاکسازی پوست آقایان متنوع است. در نظر داشته باشید که این مراحل باید به طور کامل و به ترتیب انجام شود.

نیاز مردان به پاکسازی پوست

پاکسازی پوست برای همه افراد، هم مردان و هم زنان واجب و ضروری است. فواید پاکسازی پوست زیاد است و مهم ترین نتیجه ای که می توانیم برای این عمل بیان کنیم، جوانسازی پوست افراد خواهد بود.

به دلیل شرایط کاری و مشغله های بیرون از منزل، خیلی از خانم ها، دچار مشکلات پوستی می شوند. ذرات آلودگی و سلول های مرده و سطح چربی که سراسر پوست آقایان را در برمی گیرند، بسیار بیشتر از خانم ها خواهد بود.

با وجود پاکسازی پوست، یک آقا می تواند از دیدن پوست درخشان خود لذت برده و در کنار آن، جوانی پوست ایشان برای مدت زمان طولانی تری بر روی صورت شان، باقی بماند و لذت ببرد.

پاکسازی چربی روی پوست

چون سطح هورمونهای مردانه در آقایان خیلی بیشتر است، به دلیل فعالیت های این هورمونها، پوست مردان چربی بیشتری تولید می کند. به همین دلیل هم پوست آقایان سلول های مرده و سطح آلودگی بیشتری خواهد داشت. با کمک پاکسازی، پوست صورت آقایان هم چربی کمتری خواهد داشت و هم تمیزتر خواهد بود.

استرس زدایی

مراحل پاکسازی به گونه ای است که به دلیل انجام ماساژ بر روی پوست، فرد ریلکس می شود و میزان ترشح هورمون کورتیزول کمتر و فرد احساس راحتی خواهد کرد.

یکدست شدن پوست

پاکسازی پوست آقایان مانند پاکسازی پوست بانوان، باید توسط افراد متبحر و متخصص و در کلینیک های مجهر صورت بگیرد. اگر مراحل پاکسازی که شامل شستشو، پیلینگ و… می باشد، به درستی انجام شود، منافذ پوست بسته می شود،

پوست هموارتر شده و صاف و یکدست دیده می شود. پوست وقتی به حالت صاف و هموار برسد، اصلاح و شیو آن برای آقایان هم راحت تر خواهد بود. منافذ بسته پوست سبب کاهش شکل گرفتن جوش های سرسیاه خواهد بود.

کلینیک زیبایی ژالان، بهترین کلینیک زیبایی اصفهان را در اینستاگرام دنبال کنید

از بین رفتن جوش های سرسیاه

پاکسازی می تواند جوش های سرسیاه را بسیار راحت تر و بهتر از روش های دیگر از بین ببرد. شما اگر عمل فیشال را در مرکزی تخصصی انجام دهید، یکی از اقدامات مهم در زمان لایه برداری، تخلیه هر نوع جوش مانند جوش های سرسیاه با ابزارهای مخصوص خواهد بود. وجود این جوشها می تواند سبب بسته شدن منافذ پوستی شود.

همچنین اگر علاوه بر جوش های سر سیاه پوست شما دارای جوش و لک های ناشی از آکنه باشد، بنا به صلاحدید پزشک متخصص ممکن است از روش های لیزر جوش، مزوتراپی و یا پی آر پی برای رفع آن استفاده شود. سپس بعد از بین روفتن جای جوش و آکنه شما، پاکسازی پوست برای شما انجام شود.

بهتر شدن جریان خون در پوست

وقتی آقایان به پاکسازی پوست می پردازند، به دلیل ماساژ صورت جریان خون در پوست چندین برابر می شود. و به این ترتیب سلول های پوست فعال تر می شوند و چهره فرد حالت با طراوت تری پیدا می کند.

جلوگیری از پیری و چین و چروک شدن پوست

یکی از مهمترین فواید و دستاوردهای فیشال یا همان پاکسازی پوست، این است که به دلیل خونرسانی بیشتر و همچنین فعال شدن ماهیچه های صورت، پیری پوست به تعویق می افتد. زمانی که به پوست آبرسانی صورت بگیرد، چین و چروک شدن و تحلیل پوست، به تعویق می افتد.


مطالب پیشنهادی :

دلایل سیاهی زیر بغل

تیره شدن پوست بعد از لیزر چرا اتفاق می افتد؟

مزوتراپی و کاربرد های آن