درمان های مختلف چروک دور چشم | تزریق ژل و بوتاکس اصفهان

بررسی درمان های مختلف چروک دور چشم

در این مطلب از سایت کلینیک ژالان، مرکز تزریق ژل و بوتاکس اصفهان درمان های مختلف چروک دور چشم را مورد بررسی قرار می دهیم.

پلکسر :

پلکسر یا پلاسما جت فناوری جدیدی است که از پلاسما برای درمان چین و چروک زیر چشم و جوان سازی کانتور چشم استفاده می کند. از مزایای آن این است که بسیار موثر است، معمولا یک جلسه درمانی کافی است و از معایب آن این است که حدود ۳ تا ۷ روز زیر چشم پوسته های کوچکی دارد. این روش درمانی یکی از بهترین و موثرترین روش های جوان سازی دور چشم است که بدون عوارض جراحی نتایج بسیار خوبی خواهد داشت.

پیشگیری از بروز چروک پیشانی | تزریق ژل و بوتاکس اصفهان

لیزر فرکشنال :

لیزر فرکشنال در درمان چین و چروک زیر چشم و سفت شدن پوست تاثیر بسیار خوبی دارد. از مزایای آن این است که بسیار موثر، معمولا ۲ تا ۳ جلسه درمانی کافی است و از معایب آن این است که حدود ۳ تا ۷ روز زیر چشم دلمه‌های ریز دارد.

لیزر فرکشنال یکی از روش های درمانی است که اثرات بسیار مطلوبی بر روی چین و چروک های پوست دارد و برای اکثر نواحی درگیر این چروک ها قابل استفاده است. حداقل عوارض جانبی این روش به کاربردی بودن آن کمک می کند و فرکشنال را به یکی از بهترین روش های جوان سازی دور چشم تبدیل می کند.

کلینیک زیبایی ژالان، تزریق ژل و بوتاکس اصفهان را در اینستاگرام دنبال کنید

آر اف فرکشنال :

آر اف فرکشنال در درمان چین و چروک زیر چشم مانند سایر نواحی صورت بسیار موثر است.از مزایای آن این است تاثیر بسیار خوب، برای انواع پوست قابل انجام است، حتی پوست های تیره، در تمام فصول قابل انجام است، فقط چند روز بعد از انجام آن قرمزی. از معایب آن این است اثر کمی کمتر از لیزر پلکسر و فرکشنال برای جوان سازی ناحیه چشم است.


مطالب پیشنهادی :

نکاتی برای تزریق فیلر خط خنده

درمان علل خشکی پوست سر

درمان سیاهی زیر چشم در کودکان