راه های رفع تیرگی زیر بغل | تزریق ژل و بوتاکس اصفهان

بررسی راه های رفع تیرگی زیر بغل

در این مطلب از سایت مرکز ژالان، تزریق ژل و بوتاکس اصفهان راه های رفع تیرگی زیر بغل را مورد بررسی قرار می دهیم. ما در این بخش به روش های از بین بردن سیاهی زیر بغل و سفید کردن زیر بغل اشاره کرده ایم.

استفاده از ترکیب‌های رتین آ، استروئیدها و هیدروکینون

برای از بین بردن رفع تیرگی زیر بغل ترکیب‌هایی از رتین آ، استروئیدها و هیدروکینون ممکن است اثربخش باشد. قبل از استفاده از این داروها حتماً با یک متخصص پوست مشورت کنید. ولی معمولا از این پماد ها در موارد خفیف استفاده میشود، که تیرگی بسیار کم باشد و هنوز شدت آن زیاد نشده باشد.

استفاده از لایه‌برداری شیمیایی برای درمان تیرگی زیر بغل

یافته‌ها نشان می‌دهد که لایه‌برداری شیمیایی برای رفع سیاهی زیر بغل نیز مؤثر است. در این نوع متد، یک ماده‌ی شیمیایی بر روی پوست ریخته می‌شود. این ماده بتعث کنار رفتن خارجی‌ترین لایه‌ی پوست که شامل سلول های مرده و رنگدانه‌های اضافی می باشد، می‌شود.

بعد از پیلینگ شیمیایی پوست شما سلول‌های جدیدی ایجاد می‌کند و کلاژن زیاد تری با الگوی مرتب تر، در پوست ایجاد می‌شود و در نتیجه پوست شما روشن و شفاف خواهد شد. میزان لایه‌برداری پوست در این متد به نوع ماده شیمیایی استفاده شده، غلظت آن و طول زمان ماندن آن بر روی سطح پوست، بستگی خواهد داشت.

از بین بردن سیاهی زیر بغل با استفاده از کرم تری لوما

ممکن است برخی از متخصصان پوست کرم تری لوما و دیگر محصولات برای سفیدکردن زیر بغل را پیشنهاد کنند. این کرم در ابتدای مصرف تاثیر خوبی دارد ولی با گذشت زمان تاثیر آن از بین رفته و سیاهی به آن باز میگردد.

دلایل سیاهی زیر بغل | بهترین کلینیک زیبایی اصفهان

سفید کردن زیر بغل با بوتاکس

دلیل اصلی سیاهی زیر بغل ، تعرق بیش از حد است. با روش درمانی بوتاکس شما با تزریق بوتاکس از تعریق بیش از اندازه خود جلوگیری می کنید و در نتیجه تعریق کمتر، موجب رفع تیرگی زیر بغل خود نیز می شوید. علاوه بر آن تزریق بوتاکس در زیر بغل از ایجاد بوی نامطبوع در زیر بغل خود نیز جلوگیری می نماید و حس اعتماد به نفس را همه جوره به شما باز میگرداند و باعث می شود که زیر بغلی سفید و بدون بو داشته باشید.

انجام اپیلاسیون برای از بین بردن سیاهی زیر بغل

زیر بغل خود را با تیغ نتراشید و در عوض به طور منظم اپیلاسیون انجام دهید. اپیلاسیون نه تنها مو را حذف می‌کند بلکه پوست مرده را نیز از بین می‌برد.

کلینیک زیبایی ژالان، تزریق ژل و بوتاکس اصفهان را در اینستاگرام دنبال کنید

سفید کردن زیر بغل با میکرودرم ابریژن

رفع سیاهی زیر بغل با میکرودرم طی ۴ یا ۵ جلسه انجام می شود که این تعداد جلسات بستگی به شدت سیاهی زیر بغل افراد نیز دارد. در مرحله اول میکرودرم ابریژن (لایه برداری) فیزیکال انجام می شود و در مرحله بعدی از کرم های اسیدی که مخصوص لایه برداری هستند استفاده می کنیم که مدت زمان انجام هر جلسه یک ساعت می باشد.

رفع تیرگی زیر بغل با لیزر

این وسیله انرژی نور را دریافت می‌کند و آن را به یک انرژی ارتعاشی کوچک تبدیل می‌کند. این انرژی ارتعاشی که برای رفع تیرگی زیر بغل استفاده می شود، رنگ‌دانه‌های پوست و مناطق تیره رنگ را تخریب می‌کند و در نتیجه باعث می‌شود پوست روشن‌تر به نظر آید.


مطالب پیشنهادی :

فواید لیفت صورت با نخ

معرفی فیلر و انواع آن

چرب شدن و خارش پوست