روش های انجام میکرودرم ابریژن | تزریق ژل و بوتاکس اصفهان

بررسی روش های انجام میکرودرم ابریژن

انجام روش میکرودرم آبریژن حدود نیم ساعت تا یک ساعت طول می‌کشد. این روش جزء روش های جوانسازی پوست بوده و در مطب پزشک یا کلینیک زیبایی انجام می‌شود. در این مطلب از سایت مرکز ژالان، تزریق ژل و بوتاکس اصفهان روش های انجام میکرودرم ابریژن را مورد بررسی قرار می دهیم.

برای انجام میکرودرم نیازی به بی‌حسی موضعی نیست. شما باید روی تخت دراز بکشید. متخصص زیبایی یا دستیار او با استفاده از یک دستگاه دستی لایه سطحی پوست را از بین برده و از این طریق به جوان‌سازی پوست کمک می‌کند. در انتها روی پوست کرم مرطوب‌کننده استفاده شده تا پوست خشک نشود.

انواع مختلف میکرودرم ابریژن

دستگاه ابریژن صورت بر اساس نیاز افراد در انواع مختلفی ساخته شده است. از نوع خانگی و ساده آن تا دستگاه‌های حرفه‌ای در بازار موجود است. دستگاه‌های حرفه‌ای از نظر عملکرد دو نوع هستند. تفاوت آنها در نوع هند پیس است.

دستگاه میکرودرم آبریژن الماسی

در این نوع از دستگاه میکرودرم، هند پیس دارای نوک الماسی است. این بخش برای لایه‌برداری سلول‌های مرده پوست طراحی شده است. در این دستگاه پس از لایه‌برداری بلافاصله سلول‌های مرده با مکش جمع‌آوری می‌شوند. شدت لایه‌برداری به نحوه کار متخصص بستگی دارد. هرچه فشار دستگاه روی پوست بیشتر باشد و مکش طولانی‌تر انجام شود، لایه‌برداری شدیدتر است. معمولا از این نوع دستگاه برای نواحی حساس صورت مانند پوست زیر چشم استفاده می‌شود.

دستگاه میکرودرم آبریژن کریستالی

هند پیس این نوع دستگاه، کریستال‌ها را روی پوست ساطع می‌کند. با اسپری شدن کریستال‌های بسیار ریز روی پوست، سلول‌های مرده جدا شده و توسط ساکشن جمع‌آوری می‌شود. کریستال‌هایی که در این نوع دستگاه استفاده می‌شوند، انواع مختلفی دارند. این کریستال‌ها ممکن است اکسید آلومینیوم یا بی‌کربنات سدیم باشد.

دستگاه هیدرودرم ابریژن

این نوع دستگاه از دو نوع دیگر جدیدتر بوده و امروزه بیشتر استفاده می‌شود. در این روش لایه‌برداری بدون کریستال انجام شده و سپس محصولات مراقبت از پوست در نواحی مختلف تزریق می‌شوند. در این فرایند علاوه بر لایه‌برداری، تولید کلاژن تحریک شده و گردش خون در پوست به حداکثر می‌رسد.

دستگاه میکرودرم آبریژن خانگی

دستگاه‌های آبریژن خانگی کوچک بوده و می‌توان از آن در کنار اسکراب‌های لایه‌بردار استفاده کرد. شما می‌توانید این نوع دستگاه را از فروشگاه‌های آنلاین یا بازار خریداری کنید. باید این نکته را در نظر داشته باشید که دستگاه‌های حرفه‌ای لایه‌برداری عمیق‌تری داشته و زودتر نتیجه می‌دهند.

کلینیک زیبایی ژالان، تزریق ژل و بوتاکس اصفهان را در اینستاگرام دنبال کنید

مزایای انجام میکرودرم آبریژن

هدف از انجام میکرودرم ابریژن صاف شدن و روشن‌تر شدن پوست صورت است. با استفاده از این روش می‌توان بسیاری از مشکلات پوستی را درمان کرد. فواید این روش عبارتند از:

  • رفع تیرگی پوست
  • یکنواخت شدن رنگ پوست در نواحی مختلف صورت
  • هموار شدن بافت پوست در نواحی مختلف
  • ازبین‌رفتن لکه‌های مربوط به افزایش سن
  • ازبین‌بردن لکه‌های تیره‌ای که به دلیل آکنه ایجاد می‌شوند.
  • درمان ملاسما (نوعی لکه پوستی تیره که شایع است.)
  • رفع جای زخم
  • کوچک شدن منافذ باز پوست
  • رفع خطوط ظریف و چین‌وچروک.

مطالب پیشنهادی :

فواید لیفت صورت با نخ

معرفی فیلر و انواع آن

چرب شدن و خارش پوست