روش های زاویه سازی صورت مردان | بهترین کلینیک زیبایی اصفهان

بررسی روش های زاویه سازی صورت مردان

براساس گزارش انجمن جراحان زیبایی پلاستیک، تعداد عمل‌های جراحی زیبایی مردان از سال ۲۰۱۵ تاکنون ۱۱۰ درصد افزایش یافته است، اما تعداد واقعی بدون شک بسیار بیشتر از این عدد خواهد بود. در این مطلب از سایت کلینیک ژالان، مرکز بهترین کلینیک زیبایی اصفهان روش های زاویه سازی صورت مردان را مورد بررسی قرار می دهیم.

جراحی بینی یا رینوپلاستی

یکی از روش‌های رایج در میان مردان، جراحی بینی یا رینوپلاستی است. اگرچه این عمل برای زنان نسبتاً ساده است، اما برای مردان این عمل دشوارتر و غیرقابل پیش بینی است چرا که بینی آنها پوست ضخیم‌تر و چرب‌تری دارد. سایر گزینه‌های انجام شده بر روی بینی، مانند کاهش توده روی پل بینی (کاهش قوز)، یا سایش استخوان‌های بینی برای باریک‌تر کردن آن روش‌های ساده‌تری هستند. اما اگر هر دو با استفاده از تکنیک‌های “رینوپلاستی باز” انجام شوند، پیچیده‌تر می‌شوند. متأسفانه، رینوپلاستی مردانه اغلب با اختلالات بدشکلی بدن همراه است که باید قبل از انجام جراحی رد شود.

لیفت صورت

یکی دیگر از روش‌های شناخته شده زاویه سازی صورت مردان، لیفت صورت است که در میان مردان از محبوبیت کمتری برخوردار است چرا که جای زخم در آنها ماندگار می‌گردد. جایگزین‌های بی‌خطر‌تر شامل جراحی پلک یا بلفاروپلاستی است که یکی از بهترین نتایج را در تمام جراحی‌های زیبایی مردانه داشته و همچنین یک روش ایمن و یکباره است. در طی بلفاروپلاستی، پوست پلک فوقانی برداشته شده و قبل از بستن محل برش با یک بخیه، چربی بریده شده و حذف می‌گردد. با گذشت زمان، زخم‌ها به‌سختی قابل مشاهده خواهند بود.

کلینیک زیبایی ژالان، بهترین کلینیک زیبایی اصفهان را در اینستاگرام دنبال کنید

بلفاروپلاستی

در میان مردان مسن، بلفاروپلاستی و همچنین برداشتن پوست شل زیر چانه رایج‌ترین عمل است. از آنجایی که در عمل لیفت معمولی صورت و گردن به‌ندرت می‌توان از شر این افتادگی‌ها خلاص شد، سفت کردن و برداشتن پوست اضافی از گردن اغلب بهترین راه حل خواهد بود.

تزریق چربی

کاهش چربی گونه، که ممکن است باعث پژمرده دیده شدن صورت گردد، یکی دیگر از دلایل نارضایتی در مردان مسن است. تزریق چربی گرفته شده از سایر نقاط بدن می‌تواند به گونه ها در به دست آوردن حالت برآمدگی‌های متناسب خود کمک کند. اما این روش به طور مداوم موفق نیست، بنابراین ممکن است نیاز به تکرار مجدد آن باشد.

 


مطالب پیشنهادی :

موارد قابل اصلاح در تزریق فیلر بینی

مزایا و معایب انواع تزریق فیلر

روش های مختلف لیفت ابرو