مراحل فیشیال صورت چیست؟ | بهترین کلینیک زیبایی اصفهان - تزریق ژل و بوتاکس اصفهان

مراحل فیشیال صورت چیست؟

مراحل فیشیال صورت

  • در ابتدا متخصص پوست باید پوست شما را تجزیه و تحلیل کند. تا بتواند نوع پوست شما را مشخص کند و انواع پوست شامل ( خشک، چرب، مختلط، حساس یا نرمال ) و شرایط پوستی ( آکنه، جوش‌های سرسیاه، جوش‌های سرسفید، پیری، آسیب‌های ناشی از نور خورشید، کم‌آبی بدن و غیره ) متخصص زیبایی با مشاهده این روند محصولات و درمان‌های مناسب را انتخاب می‌کنند.

برخی از محصولات مراقبتی از پوست که در کلینیک زیبایی ژالان نیز به شما برای استفاده توصیه می‌شود به شرح زیر هستند.

  1. گلیسیرین برای پوست و مو
  2. کرم های مراقبت از پوست
  3. انواع سرم پوست
  4. روغن جوانسازی پوست
  • معمولا برای ارائه بهترین فیشیال‌ صورت از دستگاهی استفاده می‌کنند که بخار نازکی از بخار گرم را به صورت شما هدایت می‌کند. این فرآیند به گفته مراجعه کنندگان بسیار آرامش بخش است و به نرم شدن پوست کمک می‌کند، همچنین هرگونه جوش سرسیاه و سرسفیدی که بر روی پوست است استخراج می‌شود؛ البته اگر پوست بسیار حساسی دارید، ممکن است متخصص زیبایی از بخار استفاده نکند.

 

  • در این مرحله از فیشیال کردن صورت لایه برداری با استفاده از لایه بردارها مخصوص مکانیکی انجام می‌شود. لایه بردارهای مکانیکی بافتی شن و ماسه‌ای دارند که سلول‌های مرده پوست را از بین می برند. این نوع لایه برداری معمولا در مرحله بخار درمانی اتفاق می افتد. لایه برداری شیمیایی از آنزیم‌ها و اسیدها برای سست کردن پیوند بین سلول‌های پوست استفاده می کنند.
مراحل فیشیال صورت چیست؟ | بهترین کلینیک زیبایی اصفهان - تزریق ژل و بوتاکس اصفهانکلینیک زیبایی ژالان، بهترین کلینیک زیبایی اصفهان را در اینستاگرام دنبال کنید

 

  • در این روش معمولا شروع مرحله حذف جوش‌های سر سیاه یا سرسفید است. افراد میزان قدرت تحمل درد متفاوتی دارند که برای دریافت بهترین نتیجه از صورت خود، ممکن است بخواهید این درد را تحمل کنید.

 

  • در این مرحله شروع فرآیند ماساژ صورت انجام می‌شود که به نظر مراجعه کنندگان این بهترین بخش هر فیشیال صورت است. استفاده از حرکات کلاسیک برای آرام کردن و تحریک پوست و عضلات صورت بسیار مناسب است.

 

  • در این مرحله از فیشیال صورت ماسک صورت برای نوع پوست شما ( خشک، چرب، مختلط، حساس، بالغ ) ارائه می‌شود که در طول عمل فیشیال صورت، متخصص زیبایی به شما ماساژ پوست را ارائه می‌دهد.

مطالب پیشنهادی:

فیشیال صورت چیست؟

مزایای فیشیال چیست؟