نکاتی برای تزریق فیلر بینی | تزریق ژل و بوتاکس اصفهان

بررسی نکاتی برای تزریق فیلر بینی

پرکننده‌های بینی یک راه حل غیرجراحی برای کمک به کوچکتر و باریکتر به نظر رسیدن بینی یا اصلاح برآمدگی روی بینی هستند. با استفاده از تزریق اسید هیالورونیک در نقاط استراتژیک، یک دکتر جراح زیبایی قادر است تا پل بینی را باریک کرده، اندازه سوراخ بینی را کاهش داده و شکل کلی بینی را برای داشتن ظاهری صاف، بدون نیاز به جراحی ساده‌تر نماید. در این مطلب از سایت کلینیک ژالان، مرکز تزریق ژل و بوتاکس اصفهان نکاتی برای تزریق فیلر بینی را مورد بررسی قرار می دهیم.

اجازه بدهید نگاهی دقیق‌تر به این موضوع داشته باشیم. چهره‌ها با نحوه انعکاس نور از سطح پوست درک می‌شوند. این روش هنگامی که توسط یک دکتر تزریق فیلر انجام می‌شود، پرکننده می‌تواند به آرامی روی پل بینی شما قرار بگیرد و مناطقی را که نور بیشتر از آن منعکس می‌شود را ردیابی نماید.

نحوه انجام تزریق فیلر بینی

متخصص تزریق فیلر بینی قبل از شروع درمان بایستی رابطه‌ ما‌‌بین بینی و لب، چانه‌ها و گونه‌ها را عمیقا مورد بررسی قرار دهد. اصلاح بینی ممکن است نیاز به بازسازی لب یا چانه برای هماهنگی بهتر کل صورت داشته باشد. بیمار باید در حالت نیمه نشسته و سر در پشت تخت جراحی در حالت هایپراکستنشن (۱۱۰-۱۲۰ درجه) قرار گیرد تا وضعیت قرارگیری راحتی داشته باشد. بی‌حسی منطقه‌ای به ندرت مورد نیاز خواهد بود، اگرچه در صورت تزریق در نزدیکی نوک بینی، بی‌حسی موضعی گزینه مفیدی برای افراد به شمار می‌رود.

در این روش رینوپلاستی غیرجراحی از مواد پرکننده پوستی برای تغییر شکل بینی استفاده می‌شود. یک ماده تزریقی ژل مانند (معمولا اسید هیالورونیک) در زیر پوست شما در مناطقی که می‌خواهید خطوط یا حجم بیشتری داشته باشید، وارد می‌شود. گاهی اوقات از بوتاکس، یکی دیگر از منابع قابل اعتماد نیز استفاده می‌شود. ماده پرکننده در جایی که در لایه‌های عمیق‌تر پوست شما تزریق می‌شود ته نشین گردیده و شکل خود را حفظ می‌کند. در نتیجه این روش درمانی می‌تواند ظاهر بینی شما را از ۴ ماه تا ۳ سال، بسته به نوع پوست، نتایج مورد نظر و ماده مورد استفاده، تغییر دهد. در این مورد می توانید با یک دکتر پوست مشورت کنید.

نکات مراقبتی بعد از تزریق فیلر

  • بعد از انجام این عمل بایستی به مدت ۴ ساعت از انجام هر گونه آرایش و استفاده از رژ لب خودداری شود.
  • تا ۲۴ ساعت آینده نباید فعالیت شدید مانند ورزش کردن انجام شود.
  • استفاده از مشروبات الکی می‌تواند احتمال کبودی‌های محل تزریق را دو چندان کند.
  • استفاده از یخ و کمپرس سرد می‌تواند به کاهش تورم و کبودی کمک کند.
  • بعد از انجام این روش تا یک هفته نباید شنا و ورزش‌های آبی انجام شود.
  • از اپیلاسیون، سفید کردن، استفاده از موچین یا استفاده از کرم موبر در ناحیه مورد درمان خودداری کنید.

بهترین کلینیک زیبایی اصفهان | پلاسما جت بینی برای زیبایی بینی

اصلاح عدم تقارن بینی با تزریق فیلر بینی برای بینی گوشتی

می‌توان با قرار دادن پرکننده‌های پوستی در نقاط استراتژیک روی بینی بد شکل، شکل بینی را دوباره متعادل کرده و عدم تقارن را اصلاح نمود. قسمت پایین بینی اغلب به دلیل برآمدگی، فرورفتگی یا ناهمواری، نامتقارن ظاهر می‌شود. اما زمانی که توسط یک دکتر زیبایی مجرب انجام شود، می‌توان آن‌ها را با پرکننده‌های بینی تغییر شکل داد و اصلاح نمود. علاوه بر این، اندازه سوراخ بینی را می‌توان با تزریق فیلر پوستی در گوشه‌های بینی کاهش داد.

هزینه تزریق فیلر بینی

قیمت هر چهره‌ای متفاوت است. بنابراین چیزی به عنوان عدد ثابت قیمت فیلر برای گونه، چانه، فک و بینی وجود ندارد. این حالت بستگی به ویژگی‌های صورت شما و نیازهای چهره فردی‌تان دارد.

کلینیک زیبایی ژالان، مرکز تزریق ژل و بوتاکس اصفهان را در اینستاگرام دنبال کنید

میزان ماندگاری تزریق فیلر بینی

بسته به نوع فیلر مصرفی ماندگاری این روش متفاوت خواهد بود. به عنوان مثال پرکننده‌های سیلیکونی نوعی فیلرهای دائمی هستند که می‌توانند جایگزین روش‌های موقتی گردند. در چنین حالتی در صورتی که فردی از جراحی رینوپلاستی قبلی خود ناراضی باشد، دیگر نیازی به انجام جراحی ترمیمی مجدد نخواهد بود چرا که این روش جایگزین ایمنی برای جراحی بینی مجدد به حساب می‌آید.

عوارض تزریق فیلر بینی

انجام این روش بدون درد است و معمولا بعد از اعمال بی حسی موضعی صورت می‌گیرد. افراد بعد از انجام این روش قادر به از سرگیری فعالیت‌های روزانه خود خواهند بود. از آنجایی که پرکننده در عمق استخوان قرار می‌گیرد، به ندرت ممکن است کبودی یا تورم همراه با این روش وجود داشته باشد.


مطالب پیشنهادی :

آشنایی با کربوکسی تراپی دور چشم

تاثیرات و کاربردهای آر اف دور چشم

مناطق قابل تزریق فیلرهای زیبایی