نکات مراقبتی قبل از لیزر موهای زائد | بهترین کلینیک زیبایی اصفهان

بررسی نکات مراقبتی قبل از لیزر موهای زائد

قبل از لیزر موهای زائد به یکسری از نکات باید توجه کرد تا به نتیجه دلخواه رسید. ما در این بخش از سایت مرکز ژالان، کلینیک زیبایی اصفهان به نکات مراقبتی قبل از لیزر موهای زائد می پردازیم.

دوری از نور خورشید

دلیل این که اغلب مردم در فصل زمستان لیزر موهای زائد را انجام می دهند این است حدودا سه هفته قبل از جلسه درمانی لیزر نباید در معرض آفتاب قرار بگیرید T یا حتی برنزه شود تا احتمال تحریک و تاول را کاهش دهد.

دلیل آن دو مورد است: از آنجا که لیزر روی پوست های روشن و موهای تیره بهتر عمل می کند ، شما نباید با قرار گرفتن در معرض خورشید پوست خود را تیره تر کنید. این همچنین بدان معنی است که شما نباید قبل از لیزر موهای زائد ، پوست خود را برنزه نمایید. علاوه بر آن دوری از نور خورشید احتمال عوارض لیزر موهای زائد را کاهش می دهد.

تراشیدن مو

شما باید قبل از جلسه لیزر ، مناطقی را که می خواهید لیزر کنید ، اصلاح نمائید. اگر این کار را نکنید ، تکنسین یا متخصص لیزر ، منطقه را برای شما اصلاح می کند. این جمله ممکن است فریبنده باشد اما به نفع شما نیست چون علاوه بر اینکه ممکن است لیزر تاثیر نگذارد ، تراشیدن سبب خشکی پوست می شود و از زمان تراشیدن مدتی طول می کشد تا غدد چربی پوست دوباره پر شوند. انجام لیزر بلافاصله بعد از تراشیدن می تواند سبب تحریک و خارش شدید پوست شود.

از طرفی هنگامی که پرتو لیزر از طریق ساقه مو عبور می کند ، انرژی زیادی جذب می شود. وقتی موی شما به اندازه کافی كوتاه باشد، نور لیزر نیز به اندازه کافی به فولیكول مو ضربه و آسیب وارد می کند. بنابراین برای تحریک فولیکول به توصیه های ما توجه کنید و یک روز قبل از جلسه لیزر موهای زائد محل را اصلاح نمایید. این باعث افزایش کارایی لیزر می شود.

اما حداقل شش هفته قبل از لیزر موهای زائد وکس و اپیلاسیون انجام ندهید. این کار فولیکول مو یعنی قسمتی که لیزر روی آن تاثیر می گذارد را از بین می برد.

مصرف قرص راکوتان | بهترین کلینیک زیبایی اصفهان

شستن پوست

تمیز و خشک بودن پوست برای تاثر گذاری لیزر ، بهداشت شما و کلینیک یک ضرورت است. قبل از درمان پوست خود را با پاک کننده ملایم بشویید. تمام آرایش ها را از روی پوست پاک کنید و از مرطوب کردن پوست خودداری کنید.

لازم نیست که برای شستن پوست از محصولات عطردار و شیمیایی استفاده کنید. اینکار ممکن پی اچ پوست را تحت تاثیر قرار دهد. تنها از آب و یا محلول ملایم استفاده کنید.

کلینیک زیبایی ژالان، بهترین کلینیک زیبایی اصفهان را در اینستاگرام دنبال کنید

منع مصرف دارو

در صورت استفاده از دارو ، به پزشك اطلاع دهید. برخی از داروها باعث ایجاد حساسیت به نور می شوند ، که می تواند منجر به سوختگی در طول درمان شود.

مصرف کافئین ممنوع

به مدت ۲۴ ساعت از مصرف کافئین خودداری کنید. به جای آن ، چای آرام بخش و بدون کافئین بخورید.

تست پوستی پچ را بگیرید. نوع پوست یا مو همه افراد برای این کار مناسب نیست. اگر شما کاندید مناسبی برای لیزر موهای زائد در کلگری هستید ، آزمایش پچ به پزشک شما امکان قضاوت می دهد.


مطالب پیشنهادی :

هایفوتراپی غبغب

چگونگی انجام لیزر آقایان

مصرف قرص راکوتان همزمان با لیزر موهای زائد چه مشکلاتی به وجود می آورد؟