میکروپیگمنتیشن چشم | بهترین کلینیک زیبایی اصفهان - تزریق ژل و بوتاکس اصفهان

میکروپیگمنتیشن چشم

یکی دیگر از کاربردهای پرطرفدار آرایش دائم، میکروپیگمنتیشن چشم است. که با کاشت رنگدانه استاندارد توسط دستگاه ایمن در اطراف چشم، می توان آرایشی نیمه دائم و طبیعی در چشم ها ایجاد نمود. برای میکروپیگمنتیشن چشم از تکنیک های بن مژه، خط چشم و یا سایه چشم (آیشیدینگ) استفاده می گردد که این تکنیک ها متناسب با فرم چهره و سلیقه فرد انتخاب می شوند.

چرا انجام میکروپیگمنتیشن چشم مهم است؟

میکروپیگمنتیشن چشم برای افرادی که چشم آن ها به مواد آرایشی حساسیت داشته و نمیتوانند از خط چشم های روزانه استفاده کنند، انتخاب مناسبی می باشد.

همچنین برای خانم های کارمند که علاقه دارند همیشه خط چشمی طبیعی و زیبا داشته باشند اما زمان کافی برای آرایش ندارند، مناسب است.

آرایش دائم چشم ها برای خانم های ورزشکار هم گزینه مناسبی می باشد. چون میکروپیگمنتیشن چشم، با تعریق و یا در اثر تماس با آب پاک نشده و روی صورت باقی می ماند.

برای افرادی که فرم چشم های افتاده و رو به پایین دارند نیز، میکروپیگمنتیشن چشم ها گزینه مناسبی بوده و با این روش می توانند فرم چشم ها را اصلاح نمایند. همچنین برای افرادی که تاتو قدیمی و پخش شده دارند، با استفاده از تکنیک سایه چشم (آیشیدینگ) می توان خط چشم قدیمی و پخش شده را به سایه ای طبیعی و زیبا تبدیل نمود.

میکروپیگمنتیشن چشم | بهترین کلینیک زیبایی اصفهان - تزریق ژل و بوتاکس اصفهان

صفحه ی رسمی اینستاگرام کلینیک زیبایی ژالان را مشاهده نمایید.

میزان ماندگاری میکروپیگمنتیشن چشم چقدر است؟

معمولاً بین ۱ تا ۳ سال ماندگاری دارد. مدت زمان ماندگاری به عواملی مانند: رنگ و دستگاه میکروپیگمنتیشن مورد استفاده، تکنیک و مهارت پیگمنتر و مراقبت های بعد از میکروپیگمنتیشن بستگی دارد.

همانطور که در مورد تاثیر رنگ و دستگاه مورد استفاده در میکروپیگمنتیشن چشم ذکر شد، استفاده از رنگ و دستگاه مناسب روی مقدار و عمق کاشت رنگ و در نتیجه ماندگاری میکروپیگمنتیشن مؤثر می باشد.

یکی دیگر از عوامل مؤثر بر ماندگاری میکروپیگمنتیشن چشم، مهارت و تکنیک پیگمنتر است. یک پیگمنتر می بایست اصول طراحی استاندراد میکروپیگمنتیشن چشم و همچنین کاشت صحیح رنگدانه را آموزش دیده باشد. و در اجرای آن حرفه ای باشد تا بتواند میکروپیگمنتیشنی زیبا، طبیعی و ماندگار ایجاد کند.

مراقبت های بعد از میکروپیگمنتیشن نیز بر مدت زمان ماندگاری تاثیر می گذارند. بعد از انجام میکروپیگمنتیشن چشم می بایست روزی یکبار از کرم های استریل مخصوص برای چرب کردن پوست پلک استفاده نمایید و از تماس دست و آب با چشم ها اجتناب نمایید.

تکنیک های مهم در انجام میکروپیگمنتیشن چشم

  • بن مژه

در این تکنیک با کاشت رنگدانه در بین مژه ها خطی بسیار ظریف روی محل رویش مژه ها ایجاد می گردد. این خط مشکی و ظریف باعث می شود مژه ها ظاهری پرپشت تر داشته و همچنین فرمی طبیعی و جلوه بیشتری به چشم ها می بخشد.

  • خط چشم

در این روش خط چشمی نازک، متوسط و یا کمی ضخیم متناسب با چهره فرد و اصول استاندارد طراحی چهره می توان ایجاد نمود. این خط چشم ظاهری مانند آرایش های روزانه داشته با این تفاوت که نیمه دائم بوده و حداقل ۱ تا ۳ سال ماندگاری دارد.

  • سایه چشم

سایه چشم یا آیشیدینگ یکی دیگر از روش های آرایش دائم چشم است که در آن با ایجاد خطی ظریف و سایه ای پودری و طبیعی می توان زیبایی منحصر به فردی به چشم ها بخشید. این روش همچنین برای تبدیل تاتو های قدیمی و پخش شده به سایه ای طبیعی و زیبا نیز به کار میرود.

پروفایل مرکز زیبایی ژالان در وب سامانه کلینیک۲۴

صفحه ی رسمی اینستاگرام کلینیک زیبایی ژالان را مشاهده نمایید.


مطالب پیشنهادی کلینیک زیبایی ژالان (بهترین کلینیک زیبایی اصفهانتزریق ژل و بوتاکس اصفهان):

تفاوت میکروبلیدینگ و میکروپیگمنتیشن

اقدامات قبل و مراقبت های بعد از میکروپیگمنتیشن لب

چه کسانی میکروپیگمنتیشن انجام می‌دهند؟