سوالات متداول در مورد هیر فیلر | بهترین کلینیک زیبایی اصفهان - تزریق ژل و بوتاکس اصفهان

هیر فیلر چیست؟

هیر فیلر

یکی از جدیدترین و تخصصی ترین درمان ریزش و کم ‌پشتی موی سر به شمار می رود‌. برای ساخت و تولید این روش پزشکان و متخصصان بسیاری سال ها تحقیق کرده اند و مواد تشکیل دهنده هیر فیلر را از بسیاری جنبه ها بررسی نموده اند تا دارویی تزریقی بسیار تخصصی با بهترین مواد تشکیل دهنده را برای درمان ریزش مو، ضخیم کردن تارهای مو و کمک به رشد و تقویت آن تولید نموده اند و در حال حاضر یکی از بهترین درمان ها است که طبق آماری که پزشکان کلینیک های زیبایی منتشر کرده اند درصد بالایی از کسانی که این روش درمانی را انتخاب کرده اند از نتیجه ی انجام آن رضایت داشته اند.

با توجه به اینکه انجام ‌آن به تخصص و مهارت بالایی احتیاج دارد باید برای انجام اصولی، کلینیک زیبایی معتبر که مجهز به کادری مجرب می باشد را انتخاب کنند. تا پزشک با تکیه بر تخصص خود با در نظر گرفتن تمام موارد ایمنی در محیطی تمیز و کاملا بهداشتی این درمان را انجام دهد. با بررسی های انجام شده کلینیک زیبایی ژالان یکی از برترین مراکز میباشد که اقدامات لازم جهت تقویت و ترمیم مو را به صورت تخصصی انجام می دهد.

هیر فیلر چیست؟

هیر فیلر یک داروی مایع تزریقی تشکیل شده از غنی ترین مواد اولیه ای می باشد. که باید به پوست سر تزریق شود و پس از تزریق این مواد به بافت سلول های کف سر نفود کرده و با پخش مواد مغذی سرعت گردش خون بالا می رود. و تغذیه رسانی به تارهای مو با سرعت بیشتری انجام می شود. که نتیجه ی آن باعث تقویت تارهای مو و ضخیم شدن آنها خواهد شد. و مانع ریزش تارهای مو می شود و از بروز مشکلاتی مانند طاسی، آلوپسی و کم پشتی مو جلوگیری می کند.

هیر فیلر چیست؟ | بهترین کلینیک زیبایی اصفهان - تزریق ژل و بوتاکس اصفهان

کلینیک زیبایی ژالان، بهترین کلینیک زیبایی اصفهان را در اینستاگرام دنبال کنید

مواد تشکیل دهنده هیر فیلر چیست؟

  • دکا پپتید-۱۸ : این ماده موجب ساخت سلول های فولیکولی در پوست سر می شود. افزایش ساخت این دست سلول ها باعث بیشتر شدن ضخامت تارهای مو شده و عاملی برای رشد مجدد مو در قسمت های خالی سر می باشد.
  • الیگا پپتید-۵۴ : این ماده که جزو ترکیبات هیرفیلر می باشد ریزش مو را متوقف می کند و فرآیند رشد آن را طولانی تر خواهد کرد.
  • دکاپپتید-۱۰ : وظیفه ی دکاپپتید ۱۰ رساندن مواد مغذی به فولیکول ها می باشد که موجب ضخیم شدن ساقه مو می شود.
  • اکتاپپتید-۲ : این ماده وظیفه ی حفاظت از سلول های مو در برابر استرس و اشعه های مضر و بقیه عوامل خطرناک را برعهده دارد.
  • الیگوپپتید-۷۱ : این ماده از ترکیبات هیر فیلر مانع سفید شدن زود هنگام موها می شود و ترکیب آن با الیگوپپتید ۵۴ مانع ریزش مو خواهد شد.
  • دکا پپتید-۲۸: این ماده موجب رشد مو می شود.

مطالب پیشنهادی:

آنچه باید از تزریق هیر فیلر بدانید

بررسی مزایا و چگونگی انجام فیلر مو