پیشگیری از تیرگی و سوختگی پوست بعد از لیزر | تزریق ژل و بوتاکس اصفهان

روش های پیشگیری از تیرگی و سوختگی پوست بعد از لیزر

با شناخت روش های جلوگیری از تیرگی پوست و درمان آن بعد از لیزر از جمله استفاده از دوز نامناسب لیزر یا انتخاب دستگاه نامناسب برای تیپ پوستی می توان از ایجاد تیرگی، لک یا سوختگی پوست جلوگیری کرد. در این مطلب از سایت مرکز ژالان، تزریق ژل و بوتاکس اصفهان پیشگیری از تیرگی و سوختگی پوست بعد از لیزر را مورد بررسی قرار می دهیم.

اگر متقاضی لیزر، نکات لازم قبل از لیزر موهای زائد را رعایت کند. از ایجاد سوختگی بعد از لیزر و آسیب به پوست میتواند جلوگیری کند. قرار نگرفتن در معرض نور خورشید و مصرف مقادیر زیاد آب روش های دیگری است که می توان برای جلوگیری از تیرگی پوست بعد از لیزر بکار گرفت.

درمان تیرگی و سوختگی پوست بعد از لیزر

هر چند که پیشگیری همواره بهتر از درمان است اما در صورت تیره شدن پوست بعد از لیزر نیز روش های کاملا موثری برای رفع سوختگی و تیرگی پوست وجود دارد. استفاده از ژل های روشن کننده پوست، لوسیون، کرم و شامپوهای ضد لک (با تجویز پزشک) از جمله راهکارهای درمان تیرگی پوست بعد از لیزر است. نباید فراموش کرد که افراد دارای اگزمای پوستیی، عفونت، جوش یا تبخال کاندید مناسبی برای لیزر نیستند.

نکات مراقبتی قبل از لیزر موهای زائد | بهترین کلینیک زیبایی اصفهان

در موارد شدید بنابر صلاحدید پزشک ممکن است از روش های مزوترواپی، لیزر جای لک و یا پی آر پی پوست برای از بین بردن جای سوختگی و یا تیرگی پوست بعد از لیزر موهای زائد استفاده شود.

کلینیک زیبایی ژالان، تزریق ژل و بوتاکس اصفهان را در اینستاگرام دنبال کنید

نتیجه گیری

لیزر کردن باعث تابیده شدن طول موج مشخصی به فولیکول های مو می شود. بافت پوست به طور کلی بر اثر تابش این طول موج ها آسیب نمی بیند و تنها فولیکول های مو می سوزند. بنابراین لیزر کردن در حالت کلی (بیش از ۹۹ درصد موارد) باعث تغییر رنگ، سوختگی یا تیرگی پوست نمی شود.


مطالب پیشنهادی :

فواید لیفت صورت با نخ

معرفی فیلر و انواع آن

چرب شدن و خارش پوست