چگونگی انجام لیزر آقایان | بهترین کلینیک زیبایی اصفهان

بررسی چگونگی انجام لیزر آقایان

در مطلب امروز از سایت مرکز ژالان، کلینیک زیبایی اصفهان قصد داریم به بررسی چگونگی انجام لیزر آقایان بپردازیم. دستگاه های لیزر مورد استفاده برای حذف موها با دقت زیادی متمرکز شده اند تا بتوانند فولیکول های مو را بدون آسیب رساندن به پوست از بین ببرند. لیزر فقط موهای تیره را حذف می کند. رنگ موجود در موهای تیره ناشی از رنگدانه ای به نام ملانین است.

خوشبختانه می توان از ملانین برای انتقال پرتو لیزر به طور مستقیم به پایه فولیکول استفاده کرد، به این معنی که لیزر می تواند بدون هیچ گونه انرژی هدر رفته ای کار کند که این منجر به گرم کردن پوست می شود.

بنابراین باید در طول لیزر آقایان از یک سیستم جریان هوای سرد نیز استفاده شود. دستگاه جنتل مکس پورو کمپانی کندلا مجهز به سیستم خنک کننده DCD™ می باشد که انحصارا توسط این کمپانی به ثبت رسیده است.

لیزر صورت آقایان و پیشانی

رویش مو در پیشانی و صورت مردان امری بسیار طبیعی می باشد، اما برخی از آقایان هستند که از مو های زائد خود در پیشانی خجالت می کشند بنابراین این افراد برای برداشتن مو های زائد در پیشانی و صورت از تیغ ، موم و یا کرم های مخصوص برای این کار استفاده می کنند که همگی  این روش ها موقتی می باشند.

اما مردان می توانند با استفاده از لیزر موهای زائد برای همیشه از شر موهای پیشانی و صورت خود خلاص شوند. و همچنین لیزر موهای زائد صورت، روشی مؤثر و ایمن می باشد که بسیار کم موجب بروز عوارض موقتی می شود. عوارض لیزر صورت آقایان بستگی به نوع پوست فرد دارد، ممکن است یک تا دو ساعت پس از جلسه لیزر، قرمزی یا ورم خفیفی را تجربه کنید.

لیزر موهای زائد مردان اصهفان

محبوب‌ ترین بخش های بدن مردان برای لیزر کدام اند؟

آقایان می‌ توانند برای تمام نقاط بدن خود از لیزر موهای زائد استفاده کنند اما محبوب ترین قسمت های بدن مردان با لیزر عبارتند از:

گردن

لیزر موهای گردن در مردان می‌تواند از سوزش و رویش موهای زیرپوستی جلوگیری کند. لیزر گردن مردان به ۸ تا ۱۰ جلسه درمان نیاز دارد.

کمر و شانه

کمر و شانه قسمتی از بدن آقایان می باشد که با اعتماد به نفس آنها رابطه مستقیم دارد. اغلب مردان به علت داشتن موهای بیش از حد در کمر و شانه، اعتماد به نفس خود را از دست می‌ دهند. لیزر کمر و شانه مردان به ۸ تا ۱۰ جلسه درمان نیاز دارد.

صورت

اصلاح روزانه آقایان می‌تواند بر  پوست تاثیر بگذارد و باعث مشکلاتی مانند موهای زیرپوستی و التهاب شود. اگر دوست دارید برای همیشه از شر موهای زائد خود راحت شوید، لیزر بهترین گزینه برای شما می باشد. انجام لیزر صورت آقایان حدودا ۱۵ دقیقه به طول می‌انجامد. لیزر صورت آقایان به ۸ تا ۱۰ جلسه درمان نیاز دارد.

کلینیک زیبایی ژالان، بهترین کلینیک زیبایی اصفهان را در اینستاگرام دنبال کنید

چه کسانی می توانند لیزر موهای زائد را انجام دهند؟

به دلیل تأثیر لیزر بر روی رنگدانه های پوستی، مردانی که رنگ پوست نسبتاً روشن و موهای تیره دارند ، کاندیدای ایده آل برای لیزر موهای مردان محسوب می شوند. با این حال ، مردان از تمام تن های پوستی برای درمان لیزر موهای زائد می توانند اقدام کنند.

دستگاههای لیزر موهای زائد موجود همانند بر روی موهای  موهای سفید ، خاکستری و قرمز نتیجه نمی دهند.

کسانی که در مورد لیزر موهای زائد تردید دارند باید با مراجعه به یک کلینیک لیزر با متخصص پوست مشورت کنند تا ببینند آیا کاندید مناسبی برای لیزر مو  هستند یا خیر. متخصص پوست می تواند بطور کامل شما را راهنمایی کند.


مطالب پیشنهادی :

پاکسازی پوست برای آقایان

روشهای پاکسازی پوست چرب

هایفوتراپی غبغب