موارد منع استفاده از درماپن

عفونت های فعال پوستی از قبیل تب خال و همچنین سابقه کلوئید در اثر آسیب به پوست از موارد منع میکرونیدلینگ می باشد.

مصرف داروهای ضد انعقاد مثل وارفارین می تواند موجب خونریزی شدید بعد از میکرونیدلینگ شوند و قطع این داروها که برای درمان یک بیماری جدی است به منظور انجام یک عمل زیبایی به هیچ وجه توصیه نمی شود. ضعف سیستم ایمنی بدن به هر علتی (مصرف داروها، دیابت کنترل نشده و بیماری سیستم ایمنی) می تواند منجر به عفونت بعد از میکرونیدلینگ و تاخیر در التیام پوست گردد.

با توجه به جنس سوزن ها که ترکیب فولاد ضد زنگ و تیتانیوم می باشد، افرادی که به این فلزات حساسیت دارند نیز نباید تحت این درمان قرار گیرند، زیرا ممکن است موجب کهیر و خارش بلند مدت بعد از میکرونیدلینگ شوند.

در خانم های باردار میکرونیدلینگ بدون استفاده از مواد و داروهای موضعی بی خطر است ولی توصیه نمی شود.

بعد از تزریق بوتاکس انجام میکرونیدلینگ موجب پخش بوتاکس به نقاط دورتر می شود و تا 48 ساعت بعد از بوتاکس نباید انجام شود. بعد از تزریق ژل میکرونیدلینگ موجب واکنش التهابی در ناحیه می شود و تا دو هفته بعد از تزریق فیلر میکرونیدلینگ باید به تعویق افتد.

موارد منع استفاده از درماپن

موارد منع استفاده از درماپن| کلینیک زیبایی ژالان اصفهان

اثرات درمانی درماپن

درماپن اثر ثابت شده ای در درمان تورفتگی های حاصل از آکنه، جای سوختگی، اسکارهای ناشی از جراحی و زخم ها دارد .
درماپن تأثیر زیادی برای درمان چین و چروک پوست دارد. بهترین نتایج در طی یک دوره 4 تا 6 جلسه ای حاصل می شود. در اغلب موارد تأثیر درماپن در درمان ترک های پوستی باورنکردنی است.

برای تماس با کلینیک ژالان و گرفتن نوبت پوست ، مو ، زیبایی و لیزر در اصفهان به تماس با ما مراجعه کنید.