هایفوتراپی لاغری چیست؟

آیا هایفو باعث لاغری می شود؟

هایفوتراپی، روشی است که با دستگاه سونوگرافی و از طریق امواج فراصوتی (اولتراسوند) به‌صورت متمرکز، برای کاهش چربی و چین و چروک پوست استفاده می‌کند. هایفوتراپی لاغری نیز با استفاده از سونوگرافی و با هدف ازبین‌بردن سلول‌های چربی تجمع یافته در قسمت‌های مختلف بدن انجام می‌شود.

در این درمان، امواج اولتراسوند می‌توانند چند سانتی‌متر به زیر سطح پوست نفوذ کنند و بدون درد زیاد یا عوارض آزاردهنده به کاهش سایز این نواحی کمک کنند. نتیجه ی پیکرتراشی بدن با هایفو در حدود ۴۵ روز (حدود ۱ ماه و نیم) پس از جلسه درمانی قابل‌مشاهده خواهد بود.

هایفوتراپی لاغری چیست ؟ | کلینیک زیبایی ژالان اصفهان
نتایج هایفوتراپی برای لاغری

نتایج در طول یک تا دوهفته اول کاملاً قابل‌توجه است، اما نتایج واقعی در عرض ۳ تا ۴ ماه قابل‌مشاهده خواهد بود. تا زمانی که از یک سبک زندگی سالم پیروی کنید (داشتن رژیم غذایی مناسب و ورزش)، نتایج‌ هایفو لاغری می‌تواند برای شما تا یک سال بماند.

درمان با هایفو چقدر طول می‌کشد و آیا دردناک است؟

زمان درمان، بسته به اندازه ناحیه درمان، متفاوت خواهد بود. برای هر جلسه، می‌توانید انتظار داشته باشید که بیش از ۳۰ تا ۹۰ دقیقه طول نکشد. علاوه بر این، درمان بدون درد نیست، اما سطح درد کاملاً قابل‌تحمل است و مانند پالس‌های الکتریکی کوچک یا احساس گزگز است.

عوارض هایفوتراپی لاغری

درمان‌های هایفو ایمن هستند، به‌خصوص زمانی که توسط یک متخصص آموزش‌دیده انجام شوند. سفت کردن پوست و درمان‌های کانتور بدن با هایفو ضرری ندارد. بیماران ممکن است احساس سوزن‌سوزن شدن یا گزگز خفیفی را تجربه کنند که ممکن است تا حدودی ناراحت‌کننده باشد.

جهت دریافت نوبت از کلینیک زیبایی ژالان اصفهان روی لینک کلیک کنید.